måndag 21 januari 2013

Har pressat mig själv litegrann hela helgen med att tänka på denna vecka, fullspäckad med program, inte en dag ledig. Så än en gång har jag lärt mig att inte stressa upp mig för mycket, men tyvärr.
Känner inte alls igen mig själv när jag är stressad, bara yrrar omkring och tittar på klockan, väntar på att nästa sak ska hända osv..
Så har det känts idag iallafall och det tog väl delvis ut över kroppen ikväll.
Har legat med sjuk mage och ont huvud så hoppade över zumban som skulle varit på schema för ikväll, men jag var tvungen.
Så har inte gjort något nästan alls, fixat undan några saker och så.
Ska snart sova, ska försöka sova en lång natt så jag får lite ordning igen.

Imorgon är det tisdag, 8 timmar skola, två timmars simning som sista lektioner, sen stressa iväg till skolan/hem(/i simhallen?) för att fixa mig, byta kläder och förhoppningsvis äta kvällsmat innan vi åker iväg till Vörå.
Ska representera FKF på utbildningsmässan mellan 18-20.30. Sen hem så fort som möjligt, fixa läxor och sova.


Hoppas ni haft en bra måndag iallafall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar