tisdag 19 februari 2013

Jag fick en fin blogg-award av Miriam.
Man ska skicka awarden vidare till 5 olika bloggar med mindre än 200 följare, och meddela att de har fått awarden så de inte missar den.
Ställ 5 nya frågor till dem du skickar awarden till.

Frågorna:

1. Hur ska man vara för att imponera på dej?
Man ska inte vara blyg, ha sin egen stil, våga prata och diskutera och ha glimten i ögat, hihi.

2. Hur skulle du förklara dej själv med två meningar?
Jag kommer överens med de flesta människor, men om du bråkar med mig har du inte det lätt! Haha.
Jag är pessimist, jag vill ha allt för mig själv och ha allt som ingen annan har. 
men annars är jag väl normal! 

3. Vilka saker i livet skulle du vilja ha mer/mindre av?
Mer kärlek åt folket/ mindre bråk o lögner (vilken poet jag är) 

4. Om du skulle få ändra på vad som helst i hela värlen, vad skulle det vara?
Att ingen ska behöva vara allergisk för choklad (inklusive jag) 

5. Hur tror du att ditt liv ser ut om 10 år?
Lyckligt, ljust liv med en vitt tegelhus med en hjärtasäng och en väckarklocka som lyser med laser på väggen är mina största drömmar typ, haha. Barn kanske, färdig studerad och allmänbildad och gör förhoppningsvis något vettigt om dagarna. Kärleken flödar och livet är lika bra som idag!

Jag skickar vidare awarden till Pinja, Ida, Johanna, Kesia och Linda

Frågor till er;
1. Vad är ditt drömjobb?
2. Beskriv dig själv ur omvärldens synvinkel. 
3. Vad är din favoritmat? Följdfråga, skulle du kunna äta den rätten i ett halvår?
4. Vad tycker du om livet just nu? (jag förväntar mig en livshistoria så jag har något bra att läsa;)
5. Sist men inte minst, vad skulle du välja om du blev tvungen, äta levande kackerlackor eller spendera 1 månad av ditt liv helt tyst? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar