söndag 10 februari 2013

sådan dotter, sådan mor

Gokväll! Söndag idag igen då, har haft en jättebra helg! Skönt med en dag extra helg också. Jag är faktist riktigt taggad för denhär skolveckan ( när är jag inte det på söndagar? haha ), och jag tror den kommer gå snabbt. På torsdag är det alla <3ns dag och den dagen kommer bli awesome!
Har egentligen inga andra stora planer för denhär veckan, annat än simhalls besök och städning av hela lägenheten står högst upp.
Annat värt att nämna är att jag bestämde idag att jag ska ha shoppingförbud hela februari och mars. För att spara pengar och jag har så otroligt mycket skit så behövs abslout inget mera.( fy vad jag låter vuxen)
Jag har iallafall spenderat söndagen precis som en söndag ska spenderas: pussats, kramas, sovit länge, chillat och haft en tagit-hand-om-mig-själv dag med hårinpackning, nylackade naglar, ansiktsmask och fixade ögonbryn.
Nu har jag fått skrivit av mig tillräckligt så nu ska jag sova!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar